6 czerwca 2017

3 makijaże cieniami Kobo

 Cześć kochani!
Wybaczcie, że tak późno dodaję tę notkę, ale tak to jest, gdy sen pochłonie po szkole. Mogę powiedzieć już w sumie, że mam wakacje! Jeszcze mam kilka rzeczy do oddania, ale już żadnej nauki, czyż nie brzmi to pięknie? Więc teraz skupiam się po pierwsze na odpoczynku, bo należy mi się, ale też na blogu, więc pokrzywdzeni nie będziecie. Dzisiaj mam dla Was trzy makijaże przy wykorzystaniu cieni Kobo, z resztą jak widzicie po tytule. Coś innego, ale jeśli Wam się spodoba, mogę robić takie notki częściej.
Pierwszy makijaż to coś zupełnie nowego jak dla mnie, ale myślę, że oko wygląda naprawdę efektywnie. Jest to jakby jedna, duża kreska, połączona z trzech produktów. Po pierwsze niebieski cień Kobo nr 211, który jest dość intensywnie niebieski z drobinkami i jego rozmieszałam z Duraline. Po drugie to złota kreska na środku powieki z pokruszonego, złotego rozświetlacza z paletki Wibo połączonego również z Duraline. I na koniec zwykła, czarna kreska eylinerem. Może wydawać się dość skomplikowane, ale to banał. Na lato takie połączenie idealne.
 Druga propozycja to już coś spokojniejszego, bo jest to bronzowo- złote smokey eye z kreską zrobioną brązowym eyelinerem. Do tego makijażu potrzebne były mi takie cienie Kobo jak: nr 201 i 208. A do przyciemnienia zewnętrznego kącika powieki użyłam zwykłego, matowego ciemnobrązowego cienia. Prościutka wersja.
 I ostatni makijaż, który chcę Wam pokazać to po prostu dwie kreski z brokatowym wykończeniem w wewnętrznym kąciku oka. Najpierw wykonałam zwykłą kreskę czarnym eyelinerem, a potem wyżej niej zrobiłam kreskę, którą wykonałam cieniem Kobo nr 142 rozmieszany z Duraline. A potem również na Duraline przykleiłam złoty brokat, w sumie jest to fajny pomysł na makijaż festiwalowy. Takie kolorowe akcenty zawsze na tak!
Jak Wam się podobało?
Buziaki, do następnego!

32 komentarze:

  1. Bardzo ładne i ciekawe makijaże :) Obserwuje i zapraszam do siebie :)
    http://caydii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurcze, wszystkie makijaże są takie piękne :D ja, że mam niebieskie oczy to mało które makijaże mi pasują :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe makijaże :) Nie są oczywiste i to mi się w nich podoba! Pozdrawiam ��

    OdpowiedzUsuń
  4. Te niebieskie kreski wyglądają bardzo zjawiskowo. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy jest piękny, pasuje Ci! A drugi robię podobny na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, jak ładnie jestem pod wrazeniem, mega efekt *.* :-) buziaki Kochana
    Wpadniesz do mnie i klikniesz w linki?

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2017/06/zaful-sammydress.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega makijaż oka :) wygląda super

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten pierwszy makijaż wspaniały <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne. Trzeci makijaż oka ze złotym pyłkiem najbardziej mi się podoba. Delikatny piękny

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe propozycję makijażu :) Osobiście najbardziej przypadł mi do gustu środkowy makeup :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz:D
    Pierwszy najbardziej mi sie spodobał :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super ta pierwsza propozycja :) Coś innego i wyglądasz cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Drugi makijaż jak najbardziej wpisuje się w moją estetykę ;)
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo neutralny, więc pasuje do każdego :)

      Usuń
  14. Super są te cienie kobo! Na pewno będąc w Polsce zaopatrzenia się w kilka. 201 i 208 boskie!

    OdpowiedzUsuń