4 czerwca 2017

Casual

Cześć kochani!
U Was też zawitała taka piękna pogoda? Nareszcie słońce cały dzień i to uczucie, kiedy o siódmej rano możesz wyjść w samej bluzce z krótkim rękawem. Nawet nie wyobrażacie sobie, jak się cieszę, że rok szkolny już dobiega końca. Jeszcze w tym tygodniu chcę wszystko pozdawać i w sumie mam wolne! Jednak te wakacje nie będą już takie, bo w końcu dorosłość do czegoś zobowiązuje, czas znaleźć pracę i w końcu wziąć się za robienie prawa jazdy. 
W dzisiejszych zdjęciach bardzo prosty zestaw, w takie gorące dni, prostota w ubraniach to jedyne wyjście. Jeśli chcecie zobaczyć więcej takich outfitów, to piszcie w komentarzach!

shirt-Mohito/ jeans- Cropp/ shoes- Bonprix/ sunglasses- Zaful
Buziaki, do następnego!

12 komentarzy:

  1. Pamiętam jak ja kiedyś czekałam do czerwca. Koniec roku szkolnego. Teraz jednak studia i już nie ma tak dobrze. Sesja wlasciwie do połowy lipca.
    Zestaw prosty jednak mi się podoba: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie życzę powodzenia. Dziękuję!

      Usuń
  2. Bardzo ładnie się ubrałąś/ Świetny zestaw. Podobają mi się buty :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś taka śliczna, że jak wchodzę na Twojego bloga, to nie zwracam uwagi na ubranie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie na szczęście koniec nauki nastąpił wraz z ubiegłym piątkiem, czyli dniem wystawienia ocen. Wyglądasz prześlicznie! Mega podoba mi się t-shirt

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też mam już praktycznie wolne, nie mogę doczekać się wakacji :)
    Jak zwykle pięknie wyglądasz, kto robi Ci sesje?

    OdpowiedzUsuń