2 czerwca 2017

Eveline

Cześć kochani! 
No i nareszcie mamy piątek, czas upływa jak szalony. Jeszcze trochę i waakcje! Dziś cudowny, jak dla mnie piątek, bo nie dość, że lekcje zaczynam dopiero o 10:40, to jest ich tylko dwie! Żyć, nie umierać. Szybciutko dodaję Wam ten post, bo mam jeszcze trochę do zrobienia, uwielbiam takie długie poranki!
Jak po tytule widzicie, dziś troszkę na temat firmy Eveline. Ostatnio dostałam duużą paczkę z kosmetykami od nich i jestem naprawdę miło zaskoczona. Tak, wiem, że jest to współpraca, ale jak zawsze będę pisać tylko moje odczucia i nikt mi nie powiedział co ma znaleźć się w tej notce. Niektóre z kosmetyków zdążyłam już po części przetestować, a inne czekają jeszcze na swoją kolej. Napiszę Wam o tym, co używałam i myślę, że i Wam się spodoba!
 Na pierwszy rzut lecą trzy balsamy do ciała. Żadnego z nich nie używałam, ale już czuję, że będą dla idealne! Posiadają wiele regeneracyjnych olejków i mam nadzieję, że zadziałają na moją przesuszoną skórę. Jeden powędrował do mojej mamy, więc myślę, że i jej się sprawdzi!
 Następny balsam z serii BodyCaremed z maliną nordycką. IDEALNY dla mnie. Używam go od samego dnia, w którym dostałam paczkę i jestem w nim zakochana. Przepiękny zapach malin, a to jak nawilża ciało jest niesamowite. Jak nie lubię takich produktów, to ten wygrał wszystko. Polecam ogromnie!
 Ostatnia rzecz z pielęgnacji to maska Slim Extreme 4D antycellulitowa. Jeszcze nie używałam, ale szczerze to w takie kosmetyki nie wierzę, może delikatnie pomóc, ale myślę, że na pewno nie będzie mieć działania wyszczuplającego. Przetestuję i się okaże. 
 Jeśli chodzi o rzeczy makijażowe, to w moje paczce znalazłam dwie bazy pod makijaż FULL HD. Jak na razi używałam tylko zielonej, która działa na zaczerwienienia i u mnie sprawdza się maksymalnie. Cera nie jest zaczerwieniona, koloryt jest wyrównany i podkład, aż tak szybko nie spływa. Druga to rozświetlająca, której troszkę boję się teraz używać, bo w takie ciepłe dni mam rozświetlenie bez żadnych baz, ale i na nią przyjdzie czas!
 I mam tutaj także podkład Lumi Pro Expert, który jest rozświetlający i naprawdę bardzo lekki. Używałam go kilka razy i jestem zachwycona z tego, jak cera wraz z nim wygląda. Tak, jak wspomniałam jest lekki, ale kryje, to co ma zakryć, a buzia wygląda na zdrową i wiadomo jest rozświetlona.
 Dostałam również odżywkę regenerującą do paznokci 8 w 1, znaną chyba każdemu. Jak używałam ją jakiś czas temu to się sprawdzała, teraz też jest na moich paznokciach i pomału widzę rezultaty.
 Ostatnią rzeczą jest tusz do rzęs Big Volume Lash. Jest to maskara pogrubiająca. Czeka na swoją kolej, bo tych produktów mam naprawdę sporo do wykończenia. Jedno co mnie ciekawi w tym tuszu, jest jego szczoteczka, dość śmieszna, ale mam nadzieję, że nie zrobi mi krzywdy na rzęsach.
Buziaki, do następnego!

16 komentarzy:

  1. Uwielbiam kosmetyki od Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rodzajów tej odżywki jest już tyle, że sama już nie wiem, która jest która i która z nich jest "ta moja". Ja mam "9w1", stosuję od dwóch tygodni regularnie i efekty są wyjątkowo zadowalające, w końcu coś wyleczyło mój wiecznie rozdwajający się paznokieć na palcu wskazującym prawej ręki. Koniecznie daj znać, jak sprawdzi się u Ciebie ta baza rozświetlająca, może skorzystam, akurat szukam dobrego, ale niekoniecznie kosztującego majątek produktu.
    Pozdrawiam serdecznie,
    Ulvinde
    http://ulvinde.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojawi się osobna recenzja baz za jakiś czas. Również pozdrawiam!

      Usuń
  3. Balsam z maliną! nie ma nic lepszego niz malinowe produkty <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawiła mnie maska do body wrappingu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przetestuje i dam znać o niej więcej :)

      Usuń
  5. Bardzo lubię kosmetyki eveline, jednak jeszcze tych nie miałam okazji testować, próbować. Może się na coś skusze, bo ta firma u mnie sprawdza się dość dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, nie wiedziałam że mają bazy także. Kosmetyki wydaja się być konkretne, miłego testowania :*

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham kosmetyki Eveline, a zwłaszcza krem pod oczy na noc i dzień. Miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to o nim nie słyszałam. Dziękuję!

      Usuń
  8. Nie bardzo mnie przekonuje ta marka :((
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń