22 czerwca 2017

Metallic

Cześć kochani!
Jak tam u Was? Odpoczywacie już w pełni? Ja muszę przyznać, że ten tydzień mam dość zajęty, przez co brakuje mi czasu na odpoczynek, ale coś za coś. Dostałam w końcu pracę, więc będę miała zajęcie na przyszłe tygodnie, ale mam nadzieję, że blog na tym nie ucierpi. Pomału planuję już lipiec, jeśli chodzi o bloga, więc nie będzie źle. Z tej racji, mam duużo zdjęć do przerobienia, bo na około pięć notek, a więc możecie tylko życzyć powodzenia. 
Dzisiaj dość inna stylizacja, do której nie byłam aż tak przekonana, ale jednak. Takie luźne, materiałowe spodnie, idealnie sprawują się na ciepłe dni. Jestem ciekawa co o tym sądzicie. A! No i wyczaiłyśmy super miejscówkę na zdjęcia, dość nietypowo jak na moje notki.
shirt- SH/ pants- nn/ shoes- CCC/ sunglasses- Zaful/ backpack- Bonprix
 Buziaki, do następnego!

26 komentarzy:

  1. Uwielbiam metaliczne rzeczy. :) Ja nie odpoczywam tylko znalazłam pracę na wakacje. Jest ciężko, ale warto czasami tak sobie popracować.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna stylizacja!
    Powodzenia w pogodzeniu bloga i pracy :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny plecak :) Miałam kiedyś taką torbę :p
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uuu, a jaką pracę znalazłaś? W takim razie gratulację no i powodzenia. Ja również nie mam czasu na odpoczynek - pełno papierkowej roboty. Jeśli chodzi o stylizację - bardzo fajna! Plecak i koszulka najbardziej mi się podobają. Mniej buty, no ale to moja opinia. I dodawaj więcej zdjęć w takich fajnych miejscówach. Spodnie boskie!

    Ja natomiast zapraszam do siebie - http://ewapilv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz świetnie, woow! <3 Bluzeczka piękna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurteczka bardzo mi się podoba i idealnie dopasowany makijaż. Pasują Ci takie kreski <3 Natomiast koszulka kojarzy mi się jakby była do spania, ale mój kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna stylizacja, a plecaczek przykuwa uwagę. Lubię to :) A co do zdjęć to wyrzuciłabym te nieostre, bo psują efekt i rozpraszają. I powodzenia w pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna stylizacja no i modelka :3 pozdrawiam!
    nightmareskillme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. To życzę powodzenia przy obróbce zdjęć :D fajnie, że masz ich aż taki zapas! zdecydowanie się przydadzą :)
    stylizacja bardzo fajna, w szczególności kurtka oraz plecak zwróciły moją uwagę ♥
    pozdrawiam i zapraszam ♥
    http://stylowana100latka.blogspot.com/2017/06/uniesiesz-wszystko-st-right.html

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładne zdjęcia :)
    pasuje Ci taki styl! a okulary są mega :)

    OdpowiedzUsuń