11 czerwca 2017

Mix #36

Cześć kochani!
Nareszcie mam dla Was mixa! Odzwyczaiłam się trochę od robieni tych notek, ale coś tam zdjęć się uzbierało. Od razu ostrzegam, że jest tu dużo jedzenia, więc nie oglądajcie, jak jesteście głodni :D
No i weekend powolutku dobiega końca, pewnie wezmę się za rozwiązywanie egzaminów, bo testy zawodowe tuż tuż. Oprócz tego, może ruszę z ksiażką, o! Właśnie! Poleci mi ktoś dobrą stronę z serialami? Bo mój Filiser już nieaktywny...
ostatnie zamówienie z Zaful
tyle rzeczy do testowania od Eveline
 chia bowl, pycha
 zaczynam kurację Lashvolution
 przepiękne
 super rzeczy od Bonprix
 to uczucie, gdy w środku tygodnia robisz sobie wolne od szkoły
 ogromnie polecam!
 takie miseczki to już uzależnienie
 trochę poszalałam
 moje, moje
 polecam
 selfie, srelfie
 dzień mamy
 takie piękności
 uwielbiam taką pogodę
 w końcu mam czas na czytanie!
 już niedługo notka z tym wynalazkiem 
 roślinki
 zdjęcia z rana
 piękne wieczory
 dobre, ale trochę słodkie
 uwielbiam takie niebo
 zaczęłam nową
 sezon rozpoczęty
 dobra pizza
 tylko ja
 trochę art
 piękne
 projekty
 pyszka
 najlepsza maseczka
 takie ciepłe poranki
 idealnie
 najlepsze śniadanie
 lubię tę koszulkę
 ii kolejne lody
 idealna niedziela
 duuża paczka
 kocha
 lemoniadaa
 lato wszędzie
i pyszne obiadki

Buziaki! Do następnego!

26 komentarzy:

  1. Wow świetny mix ile pyszności aż zrobiłaś mi ochotę na truskawki :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice pictures, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/
    https://twitter.com/Elegant_e_blog

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie jak zwykle interesują kosmetyki więc czeka na opinie marki Eveline :) co do masek z Garniera, miałam i u mnie niestety poległa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Notka z kosmetykami już się pojawiła :)

      Usuń
  4. Ciekawe jak sprawdziło Ci się to serum do rzęs :)
    Zjadłabym teraz pizzę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam te kosmetyki do testowania ;D i mam wrażenie że ten krem na cellulit niestety nie działa ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się tego domyślam, mimo, że jeszcze nie używałam :D

      Usuń
  6. Uwielbiam ten malinowy balsam, a srebrny plecaczek bardzo mi się podoba :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno mnie u Ciebie nie było. Matko, te białe kreski wyglądają świetnie, ja mam ostatnio fazę na kolorowe kreski, myślę, że fajna odmiana. Bardzo fajny mix zdjęć, wiele z nich wygląda bardzo instagramowo - profesjonalnie :)

    shizuko-ai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorowe kreski to super sprawa. Dziękuję bardzo!

      Usuń
  8. Ciekawy post, dużo zdjęć. A przez jedzenie zgłodniałam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach... Jak tu dużo inspiracji :) W szczególności zaciekawił mnie chia bowl ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia!
    I dziękuję za naronienie ochoty na lody! :D
    Pozdrawiam cieplutko :*

    enduro519.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń