24 czerwca 2017

Seriale

Cześć kochani!
No i mamy upragnione wakacje! Jak zaczęliście ten czas? U mnie leniwie, lecz jeszcze w poniedziałek ostatni egzamin i mogę odpoczywać. 
Wiele razy wspominałam Wam o serialach, które oglądam bądź obejrzałam. Doszłam do wniosku, że czas najwyższy złożyć to wszystko w całość, aby było w jednej notce. Ale też chciałam Was zainspirować co do nowych seriali, bo może szukacie coś ciekawego, a wszystkie z tych, które Wam pokażę uwielbiam. Jeśli Wy macie do polecenia mi jakieś produkcje do obejrzenia, to śmiało!
"Wielkie kłamstewska"
Jeden z nielicznych seriali, które oglądało mi się aż tak szybko. "Wielkie Kłamstewka" to doskonały przykład, jak tylko przez siedem odcinków można naprawdę zaciekawić widza i stworzyć trzymający w napięciu serial. Nie będę spojlerować, bo może jeszcze nie każdy oglądnął ten serial, ale powiem tylko, że mimo, iż miałam swoje typy i przypuszczenia, to i tak w finałowym odcinku tak wszystko się potoczyło, że zakończenie nieźle mnie zaskoczyło! Z głównych bohaterek najlepsza była Madelinie i Celeste. Ale i tak największe brawa należą się dla duetu Kidman-Skarsgård. To był mój ulubiony wątek w serialu. Ich trudna i dziwna relacja była naprawdę wciągająca... A jakże świetnie zagrana! Polecam jeśli ktoś szuka czegoś lekkiego, ale jednak trzymającego w napięciu.
Ocena: 8/10
"Trzynaście powodów dlaczego"
JEDYNY serial, do którego wracam naprawdę często. FANTASTYCZNA FABUŁA. Przekazuje mnóstwo uczuć i refleksji. Jest teraz bardzo popularny, ale jakby ktoś jeszcze nie oglądał to naprawdę warto. Historia Hannah daje nam do zrozumienia, mówi to wprost, że nasze życie zależy od wszystkich ludzi nas otaczających. Jak nawet najmniejsze nasze i otoczenia decyzje wpływają na nas. Życie Hannah zostało niszczone przez kolejne osoby, które pechowo spotykała na swojej drodze, które jak fale uderzające o klif przyczyniły się do "zawalenia się" jej psychiki, ciała i wszelkiej nadziei na normalne życie.
Ocena: 10/10
"Riverdale"
"Riverdale" to nastrojowa i barwna opowieść, w której nie zabrakło intrygujących pomysłów, przyjemnie poprowadzonej fabuły w tajemniczym klimacie oraz pełno wyrazistych postaci. Klimatem przypomina "Trzynaście powodów", właśnie ze względu na to, że akcja w dużej mierzę toczy się w szkole, a młodzież zmaga się z problemami związanymi z dorastaniem. Tylko że ich poszukiwanie własnej tożsamości spada na drugi plan, kiedy w ich malowniczym miasteczku dochodzi do tragedii. Nie będę spojlerować, ale jeśli szukacie czegoś takiego to polecam. Jedyne co było jak dla mnie słabe to początek, ale potem akcja się rozkręca.
Ocena: 9/10
"Pamiętniki wampirów"
Z początku był moim faworytem, w 100% podobał mi się do czwartego sezonu. Potem zaczęło się wszystko troszkę gmatwać, ale jednak obejrzałam do końca, bo byłam ciekawa zakończenia. Coś dla fanów wampirów, sił nadprzyrodzonych i oczywiście dla widowni o silnych nerwach, bo w serialu dużo przemocy. Polecam, ale nie jestem pewna, czy spodoba Wam się do końca. Ja mimo, że troszkę się zawiodłam, brakuje mi go, ale planuję zacząć go od początku.
Ocena: 7/10
"Szefowa"
Nie spodziewałam się czegoś TAKIEGO! Jeśli jesteście ciekawi histori Nasty Gal i jesteście fankami modowychh filmów i seriali, to coś dla Was! Główna bohaterka jest świetna i tu Britt naprawdę mnie zaskoczyła. Zagrała to zachwycająco. Inne postacie też bardzo fajnie zagrane i ciekawie rozwinięte. Fabuła (która jest oparta na prawdziwych zdarzeniach!) sama w sobie się broni. Oprócz tego cudowna muzyka i stroje, a także piękne miasto, w którym wszystko się odbywa. Zdecydowanie polecam!
Ocena: 10/10
"Orange is the new black"

Dobrze sytuowana mieszkanka Brooklynu, Piper Chapman zostaje skazana na karę piętnastu miesięcy pozbawienia wolności, na skutek związku z dilerką narkotyków Alex sprzed blisko dekady.Scenarzyści innych seriali powinni się uczyć od tego arcydzieła. Tak dobrze rozpisanych postaci to dawno już nie widziałam i to jeszcze kobiecych, dotykających marginesu społecznego, a to świadczy o najwyższym kunszcie. Serial jest przezabawny, potrafi nawet w najbardziej śmiesznej scenie przejść nagle w tragiczną i smutną - majstersztyk. Ostatni sezon to mistrzostwo! Oglądajcie koniecznie.
Ocena: 10/10

"Słodkie kłamstewka" 
Serial skupia się na postaciach czterech dziewczyn związanych osobą ich wspólnej koleżanki Allison, która zaginęła rok wcześniej. Twórcy postawili na zacięcie thrillerowe: bohaterki będą musiały stawić czoła tajemniczej "A", osobie, która wydaje się ich zaginioną przyjaciółką. Szkopuł w tym, że właśnie odbył się jej pogrzeb, a wiadomości od "A" jest coraz więcej. Serial trzyma w napięciu jak żaden inny, jak co sezon myślimy, że jesteśmy bliżej rozwiązania kto jest zagadkowym A, tak za chwilę fabuła zmienia się o 180 stopni. Polecam, polecam, polecam!
Ocena: 9/10
"SKAM"
Serial, który opowiada historie grupy norweskich nastolatków. Dość banalny, ale w świetny sposób ukazuje dzisiejsze problemy w szkołach i poza nią. Również bardzo dobrze ukazana jest norweska historia i zwyczaje w tamtym kraju. Każdy sezon opowiedziany jest z perspektywy innej osoby. Moimi faworytami jest drugi i czwarty!
Ocena 9/10
"The Mick"
Typowo komediowy serial, który opowiada historię Mackenzie Murphy, która zamieszkuje w domu swojej bogatej siostry i na nieokreślony czas musi zajmować się jej rozpieszczonymi dziećmi. Mnóstwo śmiechu, super poprawia humor i jest idealny na gorsze dni!
Ocena: 10/10
Chcecie więcej takich postów?
Buziaki, do następnego!

(Jak Wam podoba się nowy, ulepszony wygląda bloga? Ja jestem zachwycona. Polecam Wam, jeśli chcecie coś u siebie zmienić to wbijać na bloga http://zyciedlapasji.blogspot.com. Marika zna się na rzeczy!)

22 komentarze:

  1. Świetnie! Jestem za - więcej takich postów :)
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Z serialów, które podałaś, oglądałam "Trzynaście powodów", które absolutnie kocham oraz "Skam". Ostatnio sama rozpoczęłam moją przygodę z serialami, oglądając "Jane the Virgin", które również uwielbiam. Śliczny wygląd bloga!


    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam 4 z podanych, ale czas na kolejne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Skam Riverdale i Pamiętniki wampirów oglądałam uwielbiam te seriale mam zamiar zacząć jeszcze 13 powodów :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny post teraz dużo czasu to napewno coś zacznę ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem w trakcie oglądania Riverdale, jednak teraz moim ulubionym serialem jest Famous in Love, który bardzo polecam.
    http://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Na jakiej stronie oglądałaś Kochana? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Filiser, jednak już jest nieaktywny i oglądam na efilmy.tv

      Usuń
  8. Polecam Tren Wolf... Fajny post
    Zapraszam do mnie

    http://jadziaandtosia.blogspot.com/2017/06/moja-pasja-fotografia.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja oglądam obedcnie 'Rizolli & Isles', przygody policjantki i patolog sądowej na podstawie książek Tess Gerritsen ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Niedawno skończyłam Riverdale i Skam. Według mnie były świetne i bardzo żałuję, że Skam się już skończył :( Obecnie jestem w trakcie oglądanie 13 Powodów (został mi chyba już tylko ostatni odcinek), a jak skończę, to planowałam zacząć Orange Is The New Black.
    Tak z ciekawości, ile to ma sezonów?

    Pozdrawiam xx
    hipidaka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 5 sezonów, ale polecam serdecznie, ostatni to mistrzostwo. Również pozdrawiam!

      Usuń