8 czerwca 2017

Smoothie bowl ♥

Cześć kochani!
Witam Was już w czwartek! Tydzień, za tygodniem ucieka co raz szybciej. Myślę, że już chyba większość z Was ma wakacje w szkole tak, jak ja? Dziś znowu robię sobie trochę dłuższy poranek, bo już naprawdę nie chce mi się chodzić z samego rana do szkoły eh... Jaki to piękny czas, gdy się ma więcej czasu na odpoczynek, książki i seriale, żyć nie umierać, ale dziś nie o tym. 
Jak po tytule widzicie dziś przychodzę do Was z moją wersją słynnego już smoothie bowl!


Smoothie bowl to miseczka idealna na śniadanie, jak i na deser. Myślę, że to opcja idealna na lato, zimne smoothie z dodatkami, kto by się oparł? Miseczki wypełnione owocami są bombą witaminową, więc to kolejny ogromny plus! A jak je przygotować?
♥zamrożonego banana miksujemy z jogurtem greckim, jeśli nie jesteście zwolennikami tego produktu, zawsze można użyć jogurt naturalny lub mleko,
♥wylewamy do miski i dodajemy dodatkie, na jakie tylko mamy ochotę, jak wybrałam truskawki, borówki, kokos i otręby owsiane. Tutaj możecie poszaleć, im więcej dodatków tym nasze smoothie lepsze!
Jak podoba Wam się taki prosty przepis?
Buziaki, do następnego!

28 komentarzy:

  1. To musi być pyszne! Ja czekam ze zrobieniem na owoce z własnego sadu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcia narobiły nam apetytu! Świetny deser!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm..... Wygląda smakowicie muszę wypróbować je w domu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają cudnie, chętnie bym się poczęstowała :)
    Pozdrawiamy, nasz blog:
    **KLIK**

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o tym, ale jakoś nigdy nie miałam czasu. Może faktycznie teraz, kiedy praktycznie mam już wakacje zabiorę się i zrobię sobie taką miseczkę na śniadanie.

    Ogólnie rzecz biorąc mam problem ze śniadaniami. Nie lubię jeść rano od razu po przebudzeniu, ale za to kocham owoce. Myślisz, że jest to jakieś wyjście dla mnie?

    Zdjecia cudowne!

    Pozdrawiam, Natalia z PZZO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyjście jest jedno! Smoothie bowl! Najlepsze śniadanie. Również pozdrawiam!

      Usuń
  6. Jejku odkąd ktoś wpadł na pomysł, że smoothie można jeść jak owsiankę czy płatki z mlekiem, moja poranna żywieniowa rutyna jest o niebo lepsza! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pyszności! Uwielbiam smoothie, nie myślałam nigdy, aby podawać je w miseczce. Napewno spróbuję :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale pięknie wygląda muszę kiedyś to spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Studenci mają teraz w porównaniu do uczniów same zaliczenia.. A zdjęcia... aż mi smaku narobiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie pyszności! i przede wszystkim zdrowe :D
    chyba już wiem co dziś zjem!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie pyszności! Koniecznie muszę sobie takie zrobić :) Przepiękne zdjęcia :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak. Dziękuję i również pozdrawiam!

      Usuń