27 czerwca 2017

Summer makeup

Cześć kochani!
Odpoczywacie na wakacjach? Bo ja już tak! Egzaminy mam z głowy, więc wakacje! Teraz aż tak całkowitego odpoczynku nie mam ze względu na pracę, ale jednak.  W końcu mogę rozpocząć jakieś nowe seriale, zaczęłam The Originals i zapowiada się lepiej niż Pamiętniki, zobaczymy. No i oprócz tego czekają na mnie moje książki, których stosik nadal rośnie. Nie wiem czy wspominałam, ale niedawno założyłam bookstagrama, a więc zapraszam @goodbooksandcoffe, miałam małą przerwę w dodawaniu zdjęć, ale już tam wracam! 
Przechodzę już do dzisiejszej notki, w której pokażę Wam moją propozycję letniego makijażu. Jeżeli chcecie więcej takich GRWM to piszcie w komentarzach, jaki makijaż wykonać!


No to zaczynamy!
Na sam początek używam Bazy Full HD z Eveline, która idealna jest na zaczerwienienia. Wyrównuje wszelkie przebarwienia, a więc doskonała do cery trądzikowej. Przedłuża trwałość podkładu i nie ściera się, ani nie roluje na twarzy.
Następnie podkład Lumi Pro Expert również z Eveline, który jest rozświetlający. Pierwszy tego typu produkt, który przypadł mi do gustu, zawsze preferowałam podkłady matujące i to mocno matujące, a ten pokochałam od samego początku. Wydobywa ze skóry delikatny blask i twarz wygląda bardzo naturalnie. Ulubieniec na lato!
A podkład od niedawna nakładam pędzelkiem, który zawsze przed użyciem psikam wodą różaną przez co produkt jeszcze lepiej się nakłada. Polecam spróbować! Efekt o wiele lepszy niż gąbeczką.
Pod oczy oczywiście niezastąpiony Affinitone, który wiele razy już tutaj widzieliście. Jeśli szukacie coś jasnego i kryjącego pod oczy, to serdecznie polecam!
Do zmatowienia buźki używam oczywiście mojego ulubieńca z Kobo. Teraz go rozkruszyłam i sprawdza się jeszcze lepiej. Wszystko trzyma się cały dzień!
Konturowanie jak zawsze klasykiem też z Kobo, uwielbiam go, ale mimo tego na lato raczej przerzucę się na czekoladkę z Lovely, bo ma piękny, ciepły odcień, ale ten polecam z całego serca!
Na rozświetlenie kości policzkowych używam rozświetlacza z paletki Wibo. Jest w przepięknym szampańskim odcieniu, co ja bardzo lubię. Trwałość również super!
No i na brwi mój ulubieniec czyli brązowa pomada od Bell. Myślę, że będzie idealna dla tych, którzy mają ciemne, jak i jasne włosy. Jej kolor można tonować, jeśli chcecie mocniejszy efekt po prostu nakładacie więcej produktu. Nic więcej do ułożenia brwi nie potrzeba, trzyma je cały dzień i się nie ściera.
Pod cienie do powiek używam bazy z Kobo, która daje sobie radę. Nie używałam dotąd żadnej innej, więc nie mam porównania, ale ta sprawuje mi się bardzo dobrze. Przedłuża trwałość cieni, są dzięki niej bardziej wyraziste oraz dobrze się blendują.
A do naszego super letniego makijażu użyłam paletki Zoeva Blanc Fusion, która odkąd ją dostałam jest moim faworytem. Jest bardzo uniwersalna, cienie są dobrze dobrane, bo możemy nimi zrobić wiele makijaży i oczywiście jest super, pod względem trwałości i pigmentacji. Zrobię na pewno jej osobną recenzję, więc dowiecie się czegoś więcej.
Jako cień bazowy używam Travel Inspired
No i przechodzimy do pięknego żółtego kolorku! Uwielbiam jego napigmentowanie i drobinki. Odcień visions of gold
A pod linię wodną używam kolorku Conched, który delikatnie przyciemni makijaż.
Kreski robię eyelinerem Eveline 2000 procent. Jest w porządku, ja nie przekuwam uwagi do tego typu produktów, ważne, aby się nie kruszyły i trzymały na oku cały dzień, a ten taki właśnie jest.
I rzęsy tuszuję tuszem Avon True Colour. Również jest okej, fajnie wydłuża i pogrubia rzęsy, przy tym nie sklejając ich.
Na usta coś niematowego od dłużeszego czasu, czyli bezbarwny błyszczyk z Lovely. Myślę, że takie usta na lato to super pomysł. Wyglądają naturalnie, ale jednak coś na nich jest.
A na sam koniec, aby wszystko utrwalić używam fixera z Bielendy, który sprawdza się do tego super. Usuwa efekt pudrowości, przez co twarz wygląda naturalnie.
Jak podobają się Wam takie notki? Chcecie ich więcej?
Buziaki, do następnego!

38 komentarzy:

  1. Bardzo lubię takie grwm w twoim wykonaniu :) Makijaż nie przesadzony i idealny na lato :)) Świetnie wyglądasz!
    Czy nowy wygląd bloga stworzyłaś sama?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sama, wszystko podane jest w pasku bocznym :)

      Usuń
  2. Wspaniałe zdjęcia. Krok po kroku. Masz kanał na youtube?

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny makijaż,genialny efekt końcowy ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Znakomity makijaż, ten żółty bardzo Ci pasuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa tej paletki, już prawie się na nią skusiłam, ale wolałabym jednak żeby miała więcej różnorodnych kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  6. łady letni makijaż :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny, estetyczny makijaż, podoba mi się ;* Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Stosuje ten sam korektor i normalnie go wielbię :P
    Pozdrawiam,Madda
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny makijaż :) Niby tylko dwa kolorki na powiekach i do tego ta żółć, dość odważna, a jednak wygląda ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekny makeup i fajnie opisalas jego wykonanie krok po kroku,

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny makijaż !
    i super post pod względem jak opisałaś i dodałaś zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny makijaż! Też mam taką paletkę rozświetlaczy z wibo i bardzo je lubie ^^
    Możesz robić więcej takich notek bo bardzo inspirują! I fajnie, że opisałaś wszystko krok po kroku, dzięki temu łatwiej będzie to powtórzyć ♥

    Pozdrawiam xx
    hipidaka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie więcej z pewnością. Super, że Wam się podoba i dziękuję!

      Usuń
  13. Bardzo piękny makijaż na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój makijaż kończy się na nałożeniu tuszu na rzęsy, a że w poniedziałek jestem umówiona na ich przedłużanie, będę mogła na kilka tygodni wykreślić słowo make-up z mojego słownika, co nie zmienia faktu, że naprawdę uwielbiam pomysł z żółtymi powiekami! Wygląda to bardzo wesoło i wakacyjnie ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twarz bez makijażu to chyba letni ulubieniec. Dziękuję!♥

      Usuń
  15. Fajnie, że coś takiego stworzyłaś! To naprawdę miłe z Twojej strony. Na pewno pomoże wielum osobom :)
    Pozdrawiam :)
    http://swiatwedlugidoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super ta paletka i śliczny makijaż!
    Pozdrawiam :)
    http://olga-dz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń