4 lipca 2017

Calm

Cześć kochani!
Dużo dziś się nie rozpisze, bo coś brakuje mi weny, ale zawsze coś. Czy też podczas wakacji robicie sobie trochę psychiczny detoks, praktycznie od wszystkiego? Myślę, że to idealny czas na to. Aby nie planować, niczym się nie przejmować, a wręcz od niektórych sytuacji i osób odpocząć. Bo pamiętajcie! Spędzajcie swój czas tylko z tymi, przy których czujecie się dobrze i w stu procentach sobą. Wiem, że i wakacje przeminą, ale taka jest rzeczywistość, teraz korzystajmy póki możemy z nich, oczywiście każdy na swój spokój. Jedni wolą spędzić je intensywnie, a dla drugich jest to czas pełnego wypoczynku. Nie jestem z tych osób, które potrafią dosłownie nic nie robić, jednak teraz pozwalam sobie na to w dużym stopniu. Notki dodaję regularnie, bo to już w sumie weszło w krew i to już po części stało się formą mojego odpoczynku. Nie planuję, nie zaprzątam sobie głowy niepotrzebni rzeczami, nie spinam się na konkretne terminy, robię to, na co tylko i wyłącznie sama mam ochotę i właśnie o to chodzi podczas tej wakacyjnej przerwy!

shirt- Top Secret/ jeans- Cropp/ shoes- Vans/ sunglasses- BornPrettyStore
Buziaki, do następnego!

26 komentarzy:

  1. Bardzo spodobały mi się butki <3

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że już za mną te wakacyjne przerwy. Teraz tylko praca i praca :)
    Ładny prosty zestaw. Pasuje Ci ta pomadka i te oksy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze cudowne zdjęcia! Masz rację, trzeba robić wszystko bez spiny. Podziwiam cię, że tak regularnie i często dodajesz wpisy, jesteś mega kreatywna i widać twoją pracę włożoną w posty i zdjęcia!
    Zauważyłam błąd - sposób zamiast spokój ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi by się przydał spontan, odpoczynek, wakacje :P a tu niby po sesji, ale praca cały czas. Pięknie wyglądasz 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może znajdziesz chwilę dla siebie. Dziękuję!

      Usuń
  5. Masz bardzo delikatną urodę - taką dziewczęcą ;) świetnie wychodzisz na zdjęciach
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne zdjęcia! Właśnie, w wakacje najlepiej odpocząć nie tylko fizycznie, ale również psychicznie. Nie ma się co zadręczać w wakacje, chociaż mi się to trochę nie udaje, bo od września idę do nowej szkoły i jednak troszeczkę stresik jest.

    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kolejny tydzień wakacji zawalam w łóżku przy grach -mój detoks
    super wyglądasz

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz piękne oczy!
    Świetny zestaw :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz! U mnie niestety z wakacyjnego odpoczynku nici, ponieważ znalazłam sobie pracę na caluuutkie wakacje. Całe szczęście, że przynajmniej weekendy mam wolne. No i pieniądze dzięki temu :)

    https://sylwiasienkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia!
    Ja wakacje wykorzystuje na odpoczynek. Również nie jestem z tych co nic ni robi, ale bardzo dużo leniuchuję :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna koszula, fajny klasyczny zestaw :)

    Obserwuję i zapraszam do mnie,
    https://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń