26 lipca 2017

insp | TUMBLR

 Cześć kochani!
Już zaczynałam za typowymi, jak dla mojego inspiracjami, a więc w końcu są! Uzbierało się tego troszkę, także złożyłam i mam nadzieję, że się Wam spodobają. Mogę co jakiś czas dodawać takie notki, bo czemu nie, jeśli tylko takie chcecie. Powoli będę planować notki na back to school, więc nadal czekam na Wasze propozycje. Oczywiście możecie podawać mi inne posty, które mogę tutaj stworzyć, więc na wszystko czekam w komentarzach! Nie przedłużając, zostawiam Was z tym, co najistotniejsze. Miłego dnia/ wieczoru!

Buziaki, do następnego!

24 komentarze:

  1. Kurcze, ale piekne inspiracje!

    Hejka! Będzie mi bardzo miło, jeżeli wpadniesz na mojego bloga i zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć, tu Pati!
    Twój post, a właściwie cały Twój blog jest bardzo inspirujący, piękny i pomysłowy. Z tej notki najbardziej przypadło mi do gustu zdjęcie wanny - typowa ja :)
    Polecam też zobaczyć, co kryje ten link: pozytywnapati.blogspot.com
    Pozdrawiam i życzę miłych, słonecznych wakacji!
    Pati

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie, stylowo i na luzie :) uwielbiam takie notki :) Koniecznie zajrzyj do nas: www.pinkypromisegang.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie cudne inspiracje. Uwielbiam tego typu notki.

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam mixy, są świetne. PIękne obrazki.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne, zapisałam sobie kilka zdjęć bo są mega <3

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi sie podobaja te inspirację, maja wsobie to coś

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne inspiracje,takie w letnim klimacie.Chętnie wpadnę na back to school.Obserwuję :)

    chemiczna-pilotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam te inspiracje! Są cudowne!

    OdpowiedzUsuń