6 lipca 2017

Makeup inspirations | wishlist

Cześć kochani!
Nareszcie mam dla Was inspiracje! W sumie to trochę ich mi tutaj brakuje, a więc na pewno będą pojawiać się częściej. Jak po tytule widzicie, dzisiaj coś na temat makijażu. Złożyłam dla Was moim zdaniem najciekawsze propozycje, głównie idealne na lato. Jeżeli szukacie jakiś makijażowych inspiracji to jak zawsze polecam Pinterest. Dzisiaj wraz z nimi połączyłam wishlistę z dwóch sklepów Romwe i Rosegal. Dodatkowo teraz czas wyprzedaży, a i na tych stronach tego nie brakuje, wbijajcie tutaj i łapcie okazje!
Będzie mi bardzo miło jak poklikacie w podane linki, a z pewnością się odwdzięczę!
Jak zwykle robię dla Was mały bonusik!
Dla osób, które podadzą mi ceny podanych przeze mnie rzeczy, będą wypromowani w bocznym pasku na moim blogu w terminie 10-24.07!
 klik                    klik                    klik
 klik                    klik                    klik
 klik                    klik                    klik
 klik                    klik                    klik                    
klik                    klik                    klik

Buziaki, do następnego!

48 komentarzy:

  1. Świetne inspiracje :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) http://this-iss-it.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I'm following you now. Visiting you back! Thanks for your comment. Waiting for more content in the page.
    Greetings!
    https://chicporadnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna inspiracje! Czekam na więcej postów o takiej tematyce!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne makijażowe inspiracje. Mimo iż bardzo podobają mi się kreski eyelinerem ostatnio wybieram samo tuszowanie rzęs w połączeniu z brzoskwiniowymi cieniami i to właśnie ten brzoskwiniowy, który wstawiłaś podoba mi się najbardziej!

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brzoskwiniowe makijaże najlepsze na lato. Dziękuję!

      Usuń
  5. Zainspirowałaś mnie do zrobienia kilku makijaży :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne inspiracje, choć w tych kolorowych makijażach oczu bym raczej nie wyszła ;)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystkie są na co dzień. Dziękuję!

      Usuń
  7. Świetne inspiracje! Chociaż jestem zwolenniczką po prostu zwykłej kreski. ;)
    Pozdrawiam! ;)

    zaczytana-w-herbatkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, cudowne są te inspiracje! :)
    Buziaki♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Oh.. gdybym choć troche umiała się tak malować jak te na zdjęciu :c

    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Post zmotywował mnie do zakupów :) mega podobają mi się te kolorowe, odważne mejkapy :) u nas na blogu jest rozdanie, można zgarnąc kilka fajnych gadżetów, koniecznie weź udział :) www.pinkypromisegang.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne inspiracje, niestety połowa z nich nie nadała by się do wyjścia (jak dla mnie), ale to fajnego artystycznego zdjęcia czy sesji, miazga! ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    http://livetourevel.blogspot.com/2017/07/wystarczy-ze-w-cos-mocno-wierzysz-moja.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdybym potrafiła tak się pomalować, haha.
    Ceny:
    Gold Diamond Textured Makeup Brush Set - US$14.99
    4Pcs Portable Bamboo Makeup Brushes Set with Bag - $3.13
    12PCS Make Up Bush Set With Bag - US$10.99
    Stylish 5 Pcs Fiber Eye Makeup Brushes Set with Black Brush Bag - $8.52
    Portable Mermaid Shape Facial Makeup Brush - $3.21
    Heart Shaped Foundation Brush 3pcs - US$8.99
    Exaggerated Eye Tail Lengthening Thick Reusable Fake Eyelashes - $1.46
    Środkowe rzęsy zostały wyprzedane, więc nie było podanej ceny :D
    5 Pairs Hand Made Crossover Design Professional Thick Makeup Fake Eyelashes - $1.45
    15 Colors Matte Concealer Camouflage Makeup Palette - $2.84
    12pcs Elegant Moisturizing Waterproof Long Lasting Liquid Lipstick Lipgloss - $8.71
    15 Colors Professional Salon Makeup Party Contour - $3.16
    Slogan Print Zipper Cosmetic Bag - US$4.99
    Faux Leather Makeup Bag - $7.49
    Jungle Print Makeup Bag - US$4.99

    Obserwuję i pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Jedną z wielu rzeczy, których mi brakowało podczas mojej przerwy w blogowaniu, to twoje posty inspiracyjne, uwielbiam <3

    Dziękuję za komentarz u mnie, to mega motywujące zawsze widzieć jakieś słowa od ciebie pod postami, buziaki ♥
    Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam posty tego typu. A zdjęcia - strzał w dziesiątkę! :)
    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie świetne inspiracje. Lubię takie oglądać.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Inspiracje świetne, tylko ostatnio dawno nie było mixa :) !

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne inspiracje, pierwszy makijaż bardzo mi się podoba :D

    lusialuska.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń