11 lipca 2017

Moje top 5 matowych pomadek

Cześć kochani!
Co tam u Was? Jak spędzacie ten tydzień? Jak dla mnie tak szybko mijają te wakacje, że szok. No cóż, można przyzwyczaić się już do tak upływającego czasu. Dzisiaj mam dla Was w końcu coś z serii top 5, teraz trafiło na matowe pomadki. Na pewno wiecie, jak je uwielbiam, co z resztą widać w praktycznie każdym moim makijażu. Mam nadzieję, że i Was czymś zainteresuję!
Pierwszą z ulubionych jest Golden Rose Long Stay w numerze 10. Jest to przepiękny brudny róż, który o dziwo pasuje nie do wszystkich makijaży, bo czasem wygląda aż za trupio. Sprawdza się oczywiście do czegoś ciemniejszego, uwielbiam ten odcień, bo jest dość nietypowy. Trwałość jest super, bo trzyma się na spokojnie przez połowę dnia!
Największym top w moich pomadkach jest Rimmel Matte o numerze 700. Prawdziwy nudziak! Nie ma ona typowo matowego wykończenia, bo jest delikatnie satynowe, przez co usta w ogóle nie są przesuszone. Nie ma długiej trwałości, ale w sumie to lubię, bo na spokojnie możemy dołożyć kolejne warstwy i nie będzie wyglądać to źle. No i ma piękny zapach, co też jest dużym plusem!
Ten produkt może pomadką nie jest, ale możemy już go pod to podciągnąć. Jest to konturówka Essence o numerku 11 i jak możecie widzieć jest to praktycznie taki sam odcień, jak pomadka z Rimmela, jednak ona jest bardziej trwalsza i jest idealna do wykonturowania ust właśnie pod nią. Mega polecam jak na cenę 3 zł, bo dorwałam ją na ostatnich promocjach.
Pomadka K-lips Lovely w kolorze Milky Brown to troszkę ciemniejszy kolorek, niż wszystkie poprzednie, ale równie piękny. Cudowny, ciepły odcień brązu, który pasuje do delikatnych, jak i ciemniejszych makijaży. Trwałość ma też bardzo spoko. Jak pewnie wiecie, kupujemy ją w zestawie z konturówką, ale akurat za nią nie przepadam.
I ostatnia z moich ulubieńców, czyli Wibo Million Dollar Lips w numerze 3, o której słyszeliście już tutaj wiele razy. Jest to piękny malinowy kolor, który trwałość ma zabójczą, gdyż czasem po całym dniu mam problem z domyciem tej pomadki! Ze względu na taki odcień nie używam jej dość często, ale zawsze sprawdza się na większe wyjścia. Ogromnie polecam!
 Buziaki, do następnego!

34 komentarze:

  1. Muszę kupić w końcu tą 10 z GR:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz naprawdę bardzo fajną kolekcję
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam K lips i Golden Rose moje ulubione <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam pomadki z GR! Są najlepsze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam matowe pomady! <3 Najbardziej NYX i GR.
    Mam K lips i moim zdaniem mają bardzo słabą trwałość :c
    Pozdrawiam i zapraszam :)
    http://ehyrinn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie się sprawdza. Również pozdrawiam!

      Usuń
  6. Muszę kupić wszystkie- są piękne :)
    ja mam taką z lovely i kredkę z sammydress i też bardzo je lubię :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konturówki też są spoko. Również pozdrawiam!

      Usuń
  7. Dobrze że tu trafiłam bo ten odcień 10 gr jest idealny taki jakiego szukam!
    Ja jeszcze bardzo lubią matte velvet liquid z maybelline

    OdpowiedzUsuń
  8. Z GR mam numerek 13 i jetem mega zadowolona! :) Polecam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna kolekcja, aż dziw, ze w swojej nie mam żadnej matowej pomadki. Najwyższy czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie używam raczej pomadek, ale twoje kolory są świetne :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam pomadki matowe i mam wszystkie poza Rimmelem i Golden Rose :) Bardzo spodobał mi się Twój blog, więc zostaję na dlużej i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja używałam tej z K Lips, ale nie mój kolor, jakoś tak nie pasował mi do twarzy :D
    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Z GR mam numerek 13 i jetem mega zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również używam tej podatki z GR �� I tez twierdze ze jest super ❤️ Wypróbuj sobie tez matowe szminki GR ale w karetce mi się również dobrze sprawdzają ��
    Zapraszam również na mojego nowego bloga ��
    http://anonimowablogerkajuliet.blogspot.com/2017/07/pierwszypostjuliet.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam wszystkie ! :D niestety mi w czerwonym nie jest za ładnie :(

    OdpowiedzUsuń