24 lipca 2017

Navy blue

Cześć kochani!
Od razu na początku przepraszam, że dodaję dopiero teraz tę notkę i że nie odezwałam się do Was przez weekend. Co inne planowałam, a co inne wyszło. Ale też należy zrozumieć, że są wakacje i także dla mnie należy się odpoczynek, nawet od bloga. Mam zrobionych trochę zdjęć na zapas, a więc na razie o nic nie muszę się martwić. Czekam jeszcze na kilka fajnych paczek, a więc będę miała dla Was z pewnością ciekawe notki! 
Jejku, ja nadal nie mogę uwierzyć, że minął już praktycznie miesiąc wakacji. Sierpień jeszcze szybciej ucieknie i do szkoły. Przede mną już trzecia klasa, jeszcze jedna i koniec! A co do spraw szkolnych to w komentarzach możecie podawać już propozycje notek na serię Back to school!

Buziaki, do następnego!

42 komentarze:

  1. My ostatnio trochę zaniedbujemy bloga, ale odpoczynek jest dla każdego, a tym bardziej w wakacje! Ah... świetne fotki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz !! Co to serii BTS to na pewno haul!

    OdpowiedzUsuń
  3. No to miesiąc wakacji minął naprawdę bardzo szybko
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz, masz bardzo śliczny, naturalny makijaż;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku makijaż jest piękny.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia! Śliczna dziewczyna z Ciebie :)
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne zdjęcia.
    Propozycje: przybory szkolne, sposoby na nauke.

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojejciu piękne zdjęcia :D Ślicznie wyglądasz:)
    Masz bardzo ładne włosy :* Koszula mega <3
    Faktycznie szybko zleciała juz prawie połowa wakacji :/
    To smutne :(

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje:D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. prześliczna młoda duszyczka - jesteś strasznie fotogeniczną osobą! :)

    amprojekty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny makijaż oczu, bardzo ładnie podkreśla twoją urodę. Wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś śliczną dziewczyną i super wychodzisz na zdjęciach 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale cudne zdjęcia :) Koszula jest cudowna! A i makijaż oka jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety to co dobre szybko się kończy. Dobrze, że ja mam jeszcze wrzesien wolny :D

    daisylikeme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Czas tak szybko leci, że nie wiem nawet kiedy... :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeju boskie zdjęcia!!! Jesteś śliczna bardzo!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna fryzura :) Niestety to co dobre szybko sie kończy.
    Czy mogłabyś kliknąć u mnie w najnowszym poście?

    xoxo
    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny makijaż
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń