13 lipca 2017

Photo mix #37

Cześć kochani!
W końcu mam dla Was mixa, w sumie to już tutaj brakowało takich notek, bo ostatnia pojawiła się ponad miesiąc temu. Trochę zdjęć się uzbierało, ale i tak wybrałam te najfajniejsze. Był to intensywny miesiąc, bo wiele się działo, głównie przez szkołę, jak wiecie. Teraz nareszcie mogę odpoczywać, mimo, że praktycznie zbliżamy się już do połowy lipca. Jutro o ile pogoda pozwoli wybieram się na zdjęcia, aby w końcu dodać Wam tutaj coś ciekawego. No i też zastanawiam się nad innymi postami, bo nie ukrywam, ale dopadł mnie brak weny, a więc liczę na Was i Wasze pomysły!

przypadkowo zrobione, a jakie ładne
polubiłam takie kolorowe makijaże! 
najlepsza miejscówka
lubię takie rozpoczęcie dnia
najpiękniejsza
róż, róż, róż ♥
cuudo
przez ten miesiąc takie miseczki stały się moim ulubieńcem!
sam na sam z książką
ulubieńcy pielęgnacji!
a tak kończę rok szkolny
książkowe plany na lipiec
let's go chill!
towarzysze do czytania
lubię to zdjęcie i ten rozświetlacz
wieczór filmowy
ostatnia nauka przed egzaminami
słoneczko!
i tęczaa!
o jakie one były pyszne
i znowu mam fazę na PLL
artystka troszkę
pizza 4 sery to życie
momenty, w których zachce mi się pracować
ulubione uczucie
za takie rzeczy kocham biedrę
oo tak!
piękna pogoda
wychodne
pyszka
mądra Klaudusia!
moje moje
pyszka po raz 373329202
ulubiony zestaw
tak, jak wspomniałam, uwielbiam
cały dzień z Netflixem!
MINIONKI ♥
do pracy!
ekipa ♥
moi kochani!
piękne poranki
i ostatnie jedzonko

Chcecie mixy częściej?
Buziaki, do następnego!

28 komentarzy:

  1. Wow jakie śliczne zdjęcia 😍😍 Masz śliczne wlosy. Też kiedyś chciałam zacząć być FIT, ale mi to nie wychodzi 😥😂

    OdpowiedzUsuń
  2. PLL<33 Jestem za mixami;*
    https://agnieszka-to-ja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, ile zdjęć :o
    Muszę przyznać, że są naprawdę ładne, kilka z nich wyjątkowo mi się podoba.
    Zdecydowanie chcę widzieć więcej takie mixy! ;)

    BY-KAYLA-BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia, zdecydowanie mixy częściej, są suuuper :)
    No, i oczywiście czekam na DIY! Gdzie pracujesz?

    OdpowiedzUsuń
  5. O jej jak dużo tych zdjęć. Jak tak lubisz fot9grafie to może jakieś fajne warsztaty

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie posty :p mixy są ciekawe ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny mix, lubię oglądać takie posty:) Czytałąm "Promyczek" świetna książka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię oglądać takie mixy, pełne energii i prawdziwe
    Netflix kocham!

    Zapraszam do mnie (dopiero zaczynam)
    chwilapochwili.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kawusia i gofry mniam.Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne zdjęcia! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    MÓJ BLOG FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia! Bardzo mi się podobają!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. swietny mix, duzo pieknych wspomnien zostaly na zawsze nie tylko w serduszku <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna zdjęcia ��az zglodnialam przez te pyszności �� poza tym piękne outfity i makijaż �� pozdrawiam i zapraszam ��
    https://blogspecjalniedlaciebie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń