10 lipca 2017

Zatrzymaj się

Czy zastanawialiście się kiedyś jak pożera nas codzienne życie? Ciągła praca, obowiązki, w których się zatracamy, zapominając o tym, co dla nas najważniejsze. Wydaje mi się, że przez obowiązki, brak czasu dla nawet ukochanych osób, tracimy to co najważniejsze - świadomość tego, że za jakiś czas wcale nie musimy mieć wokół swoich przyjaciół i rodziny, że w pewnym momencie możemy stracić wszystko to, co mamy. Wiem, że to do czego dojdziemy dzięki pracy albo pasjom daje nam wiele satysfakcji i dumy z tego, co robimy. Często mam takie momenty, że za bardzo zatracam się w tym,co robię. Na co dzień bardzo stresuję się szkołą, czasem też blogiem, moją organizacją czasu albo po prostu tym, że przez ten zamęt stracę to co najważniejsze - ludzi, którzy mnie wspierają.  Miewam gorsze dni, przez co zapominam o rzeczywistości. Odizolowuję się od całego świata, jednak, gdy już sama wiem, że przesadzam, zdaję sobie sprawę z tego, co dla mnie najważniejsze. Wychodzę z założenia, że czasem warto się zatrzymać i najzwyczajniej w świecie wrzucić na luz, bo przez obowiązki, które nie są aż takim priorytetem, jak bliskie osoby, które przez to wszystko możemy nieumyślnie stracić, bądź oddalić się od nich. Zatrzymaj się. Pomyśl jak to się stało, że tu jesteś. Daj się ponieść życiu i po prostu walcz.

koszulka- klik

Buziaki, do następnego!

30 komentarzy:

  1. Czas jeszcze szybciej leci jak człowiek nie ma pracy, bo przesiedzi dzień :/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny i motywujący post :) zapraszam do siebie :) https://swiatwedlugilony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. koszula jeansowa to coś co musze sobie zakupić ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki piękny makijaż ! Zauroczyłam się w tym makijażu :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    https://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie smuci, że nie można mieć tego wszystkiego na raz: czasu dla rodziny, dla pasji, dla pracy i dla siebie... Niestety, życie to sztuka wyboru.
    I jeden komentarz do zdjęć: Masz bardzo ładną buzię, mega fotogeniczną! :)

    Swoją drogą, zapraszam na mojego bloga, jeśli masz chwilę czasu: http://patidoludzi.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba odpowiednio dopierać czas do wszystkiego. Dziękuję!

      Usuń
  6. Masz rację, codzienne obowiązki i stresy bardzo wciągają i czasami zapominamy w tym wszystkim o sobie. Frustrujemy się gdy coś nam się nie udaje, ale nigdy nie patrzymy jaką już drogę przeszliśmy, by móc być w tym miejscu, w którym już jesteśmy :)

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wooow, mega! :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem Ci, że post idealny na koniec dnia i przemyślenie tego, jak się żyje. Wiem, co masz na myśli, bo w moim życiu dużo osób wybrało coś "WAŻNIEJSZEGO" zamiast siostry, córki, przyjaciółki, kumpeli, a nawet dziewczyny. Nawet kiedy zabiega się o ich względy, czas jest to na marne, bo są zajęci swoim idealnym światem. Pewnego dnia się obudzą, rozejrzą i będą sami, bo nie ma Kasi, Asi, Basi :/ Pomyślą "Wszyscy odeszli, ale dlaczego?", a tak naprawdę to oni odrzucili "wszystkich".

    Zapraszam do siebie Nasze5minut.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego tutaj sprawdza się racjonalne podejmowanie decyzji!

      Usuń
  9. Piękny makijaż! Ja ostatnio pokochałam brązowe cienie z paletki Wibo i maluje nimi codziennie .Śliczne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy post, refleksyjny. Ładne zdjęcia ;)
    Zapraszam do mnie 13hacks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mądry wpis! :) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie: livestrue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mądry wpis! Myślę, że wakacje to dobry moment by się tak zatrzymać
    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj wiem coś o ty,. z pracy do pracy i człowiek nie ma na nic chęci..dobrze, że mam teraz dwa miesiące przerwy..
    A koszulka jest świetna:)
    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To odpoczywaj póki się da. Dziękuję!

      Usuń
  14. Cool tops!! Love the black top, it seems so cool!!

    OdpowiedzUsuń